En kreativ dag for de forlovede :) (brudepikekjole og nye møbler)

Categories A Hobby

Her en dag var jeg hos Thomas og vi arbeidet med hvert vårt prosjekt. Thomas trekkte om eikestolene som vi “arvet” i mens jeg sydde ferdig den første brudepikekjolen.

Her er kjole nummer 1. Nå mangler jeg bare å legge opp kanten neders (og det må jeg gjøre etter å ha prøvd kjolen på jenta).Det skal også være noen sølvdetaljer på. Se dem Her.

    

Thomas trekkte om stolene med et stoff jeg hadde liggende. Det er kjøpt på Jysk (tror det var 200kr for 5 m.) Her er før og etterbilder.Før: grønt, nå: grått og svart.

    

For å sette en siste finish på spisebord-prosjektet sydde jeg en løper i samme stoffet som soltrekkene. Synes egentlig at det ble ganske fint 🙂

Tenk! Dette eikebordet (og nesten alle de andre møblene våre) fikk vi gratis. Det er så greit med gi-bort grupper og finn.no!

#hobby #sy #symaskin #kjole #brudepiker #bryllup #møbler #DIY #stoff

1 kommentar

1 thought on “En kreativ dag for de forlovede :) (brudepikekjole og nye møbler)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *