Håret i Bryllupet

Categories U Bryllup

Nå har jeg hatt prøvetime hos frisøren for å bestemme frisyren på bryllupsdagen. Og under ser du resultatet! Jeg har tidligere lagt ut noen bilder av noe av tilbehøret mitt HER. Nedenfor ser du bildene jeg hadde med til frisøren for å forklare hva jeg ville. Jeg skulle ha krøller, og så var jeg bestemt på å utnytte livets enese mulighet til å gå med både tiara og slør. Bonnie var helt fantastisk, og forstod akkurat hvordan jeg ville ha det, helst før jeg visste det selv.

Så resultatet blir noe slikt som dette:

Jeg får frem de fine krøllene, men samtidig så får jeg satt opp håret litt, og er litt ekstra pyntet. Sløret kommer nok ikke til å være på hele kvelden, men det er gøy å ha en stund i hvertfall 🙂 Bare se for deg hvor fint dette blir med sminken og kjole og alt! Jeg gleder meg ^^

I går leverte jeg og Thomas ringene til gullsmeden for inngravering og pussing. Det er skikkelig rart å ikke ha dem på lenger (vi har samme forlovelse- og giftering), så det blir herlig å få dem tilbake. I dag er det faktisk bare to uker til den store dagen!

I samme slengen (i går) kjøpte vi gjestebok, brus, og bil-lakk (til “gjesteboka”, så klart :P). Gleder meg til å se hvordan alt blir! Det er så veldig mye gøy som skal skje på en dag; se som skal komme kan glede seg til et par små overaskelser 🙂

Også lurere jeg på en ting: Når vi nå begynner å få gaver, er det da greit å åpne dem? Jeg er super-nysgjerrig ^^

#bryllup #hår #frisør #frisyre #update

4 kommentarer

4 thoughts on “Håret i Bryllupet

  1. Nå sitter jeg med frysninger! Jeg gleder meg sånn på dine vegne 🙂 Så utrolig fin du ble på håret. Og ja, jeg skjønner deg godt – både tiara og slør er jo så fint! Hvor har du kjøpt tiaraen? Jeg vurderer å kjøpe to like på ebay, i tilfelle den ene blir ødelagt, så blir det billigere. Haha, jeg skjønner at du er spent på gavene! Jeg hadde nok ikke klart å vente 😉 Særlig dersom dere skal ha noen andre til å åpne pakkene på bryllupsdagen, så er det jo gøy å få åpne noen selv også 😀 Jeg vet ikke hva som er vanlig, men det blir jo så utrolig mange gaver den dagen. Så om du åpner noen i forkant blir det ikke så mye å ta med til bryllupslokalet.

  2. Oppigard: Tusen takk 🙂 Så kjekt! Tiaraen kjøpte jeg på jjshouse.com 🙂 Jeg kjøpte et sett med smykke, øredobber og tiara som matchet. Veldig fornøyd 🙂
    Fikk forresten et gavekort, noen kopper, og en tupperware bolle 🙂 -Hvis du lurte 😛 haha

  3. Har glemt å svare deg ser jeg.. tusen takk for tips – jeg skal sjekke ut nettsiden selv også 🙂 Ønsker deg LYKKE TIL med bryllupet, og håper det blir en uforglemmelig dag for dere! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *