Jeg og kjæresten (Tre uker før)

Categories U Bryllup

Jeg hadde lyst til å dele dette flotte bildet med dere, som ble tatt på en tu til Brufjell i helga. (flere kommer)
Nå er det under tre uker til bryllupet, og masse igjen å gjøre. Jeg må snart lage kirkeprogram, og hefter til festen, samt spikre programmet med kokk, toastmaster og andre. Møter toastmaster i kveld. Og så er det nok massevis av andre ting. I mellomtiden må jeg og Thomas minne oss selv på å nyte hverandre selskap, og å tilbringe tid sammen bare fordi.

Hva pleier du å gjøre med kjæresten for å ha kvalitetstid sammen? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg og kjæresten (Tre uker før)

  1. Stilig bilde! Kvalitetstid med en liten baby.. For meg er det å kunne ligge i armkroken og småprate før vi sovner, når veslejenta allerede sover i sengen sin.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *