Lone Wolf

Categories H bok

“The wolves knew when it was time to stop looking for what they’d lost,

to focus instead on what was yet to come.”

Forfatter: Jodi Picoult

 

Boktittel: Lone Wolf

 

Innhold: Boka tar oss inn i et dilemma hvor det står om liv eller død idet Luke Warren blir liggende i koma med små sjanser for å noengang våkne. Hvordan skal barna bestemme om de skal la han leve eller ikke? I en intens og vanskelig situasjon blir vi kjent med legenden Luke Warren som levde blandt ville ulver, og Edward og Cara som kjemper med hemmelighetene, skylden og den store, vanskelige avgjørelsen.

 

Min mening: Gjennom Lone Wolf lærte jeg hvordan en ulveflokk lever og tenker, og ble fenget av hvordan en mann kan bli dradd mellom to helt ulike verdener. Jeg ble facinert over mange parallellene mellom Lukes liv med ulveflokken og familiens vanskeligheter. Boka fenget, interesserte, og engasjerte, og er verdt å lese.

 

Terningkast: 4. Spennende og tankevekkende, men litt “treig” til tider. Jeg anbefaler boka til de fleste som liker en tankevekker.

Picoult skuffer aldri – hun har alltid overaskende twister og interessante karakterer. Denne boka når ikke opp på favorittlisten min, men er verdt å lese. Jeg anbefaler spesielt bøkene hennes My Sister’s Keeper og Picture Perfect

 BildeKilde

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

3 kommentarer

3 thoughts on “Lone Wolf

  1. Du visste det kanskje ikke, men du har den mest leste bloggen i Sokndal:) Det var der sånn jeg fant bloggen din, og det ser bra ut det jeg har lest her.
    Ha en fortsatt fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *