Utdritninglaget mitt (Piknik, Pole Dancing, 4stjerners Middag, mm.)

Categories U Bryllup

Jeg hadde verdens beste utdritningslag for noen uker siden.Jeg er faktisk enda helt imponert over hvor mye gøy Andrea og jentene stellte i stand og fikk til på en fantastisk måte. Og jeg hadde ingen anelse. Det hele startet med at jeg og Andrea skulle jente valp (trodde jeg). Og når vi endelig fant frem, så satt alle vennene mine ( eller, ihvertfall nesten alle,) klar til piknik på gresset i nærheten av Stavanger.

 

Noe av det kjekkest med pikniken var at alle jentene hadde tatt med seg en gave til meg, uten til-fra-lapp. Og jeg måtte gjette hvem gavene var fra, og hvilket minne vi hadde sammen som passet til gaven. Jeg fikk gjenopplevd mange gode minner, og ble bare skikkelig glad 🙂

Det var litt småkaldt i lufta, men sola kom innom iblandt for å holde oss over frysepunktet. Jeg var litt overveldet over hvor lett alle hadde klart å lure meg, og hvor gøy det var å bli overrasket over en så fin bukett med mennesker!

 

Og så var vi klar for utdritingen. Det første jeg måtte gjøre var å synge en sang om sikker sex som jeg sang i tiende klasse da jeg spilte helsesøster på årets teaterforestilling med skolen. Haha, jeg kan ikke annet enn å le av meg selv når jeg ser bildet derifra. Når jeg ser filmen gråter jeg nesten litt 😛
Jo, og jeg har ikke sagt alt enda. Mens jeg sang denne sangen, skulle jeg dele ut kondomer til folk på gata. Litt flaut, men jeg bare svelget stoltheten (ikke såå vanskelig når du ser hva jeg hadde på meg) og sang i vei. Det var ganske moro å se reaksjonene til folk. Noen ante ikke hva de tok imot før de hadde det i hånda, og ble flaue. Andre hørte litt bedre etter på teksten i sangen min og takket nei. Heldigvis var det mye russ i gatene, så jeg fikk blitt kvitt hele boksen.

 

Neste post på programmet var Pole Dancing! Gjengen skulle lære seg å danse litt med strippestanga. Vi var på et studio i Stavanger, og fikk god opplæring. Hele gjengen lærte seg en dans (som vi filmet felles etterpå) og noen småtriks. Men dette var sykt mye tyngre og vanskeligere enn man skulle tro!

 

Dette trikset gav meg over syv blåmerker på beina, inkludert et digert et. Men jeg var veldig fornøyd med at jeg faktisk klarte det (ikke alle som gjorde). Dagen etterpå hadde jeg også vanvittig gangsperr (støl) i halsen, nakken og armene. Det er første gangen jeg har fått gangsperr i nakken. Skjønner ikke helt hvorfor.

 

Jeg måtte jo legge ut et bilde av hele gjengen på pole dancing også (ikke alle var med på dette). Jeg koste meg faktisk skikkelig – dette er en ypperlig ting å gjøre på et utdritningslag. Det er moro å gjøre noe litt utenom det vanlige 🙂 Jeg tror egentlig alle ble positive etter å ha vært på dette. Selv om jeg ikke får bruk for kunnskapen noe serlig, så var det gøy å ha prøvd noe nytt.

 

Etter den slitsomme dansingen var vi sultne, og måtte handle først. Jeg skulle handle inn til en god kyllingmiddag ved å stjele varer fra andre sine handlekurver. Det var overraskende vanskelig, selv på en ganske stor butikk (takk til Coop Obs som lot oss være der!). Jeg fikk dessuten beskjed av butikksjefene om å spørre om lov først. Så det gjorde jeg. “Unnskyld, men jeg ser at du skal kjøpe purre. Tror du at jeg kunne få den?” Igjen var forkledningen min en god trøst for alle de rare blikkene jeg fikk. Selvtilliten fikk også en boost da ei jente sa: “Seee! En ekte prinsesse!!

Det var litt godt å være ferdig med utdritningen. Nå skulle vi spille firestjerners middag! Vi fikk låne skolekjøkkenet hvor Vibeke jobber (Takk til Aspervika Skole!) og dannet tre lag som hver skulle lage en treretters middag. Til forrett var det wraps med avocado og spekeskinke (Oppskrift), kylling til hovedrett, og til desert fikk vi Sjokolademarengs med Frozen Yoghurt. Herlig!

Deserten ble laget i flere versjoner. Gravidlaget hadde sin egen vri på alt, fordi de hadde spesielle hensyn å ta. Her er gravidlagets resultat. Mens de satset på en knekkebrødlignende marensvariant, laget vi nydelige hjerter. (flinke Monica!)

Og her er en av kyllingrettene som ble laget. All maten var kjempegod, og det var godt, for vi var skrubbsultne! Hadde jo ikke spist siden frokost-pikniken. Stemningen var god, og blåmerkene hadde begynt å blomstre på armer og ben.

Til slutt gikk vi til Monica som bor på Sola for å kose oss resten av kvelden. Det ble snacks og Singstar (kjempegøy!). Jeg hadde sunget enda mer om jeg bare hadde orket. Men etter denne dagen var jeg ganske kjørt, og nøyde meg med å prate litt med alle de herlige menneskene som var der.

Wow, for en dag! Den kunne ikke vært bedre. Nøkkelord for dagen må være: KOS.

Her er det mange gode ideer og tips å hente for dere forlovere! Og ikke nøl med å spørre mine kreative venner om hjelp 🙂

Takk til Monica, Charlotte og Malin for bildene i dette innlegget. Og takk til alle jentene for en fantastisk dag med dere!

#utdritningslag #utdrikningslag #ideer #tips #bryllup #bacheloretteparty

3 kommentarer

3 thoughts on “Utdritninglaget mitt (Piknik, Pole Dancing, 4stjerners Middag, mm.)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *