Syprosjektet har ENDELIG fremgang

Categories A Hobby

Nå har jeg mast opp og ned og i mente på bloggen om hvor lite jeg får gjort på de kjolene jeg skal sy til brudepikene mine. Nå har jeg faktisk endelig fått gjort noe, og nærmer meg ferdig med kjole nummer èn av to (eller to av tre hvis man teller med forloverkjolen). Så nå begynner jeg å få litt mer ro i skjorta på dette kapittelet.

Det jeg mangler nå (utenom et bedre bilde av kjolen) er å sy sammen sidene, sy inn glidelåsen, og beltet i ferskenfargen. Og så en kjole til da, så klart. Men aller først tror jeg at jeg må prøve denne kjolen på jenta for å se om den passer. Hvis ikke syr jeg den litt inn, så passer den nok til den minste dokka 🙂

Ellers er jeg travelt opptatt i dag. Jeg skal tale på mitt første ungdomsmøte i kveld, og jobber også en del i planteskolen hvor det er kjempetravelt i dag fordi det er lørdag og sol. Sola må jeg også bare nyte maksimalt. Elsker det.

1 kommentar

1 thought on “Syprosjektet har ENDELIG fremgang

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *