Nyt dagene for det de er verdt!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå fremover blir det masse turbilder på bloggen, for det har vært fantastisk tur-vær i det siste. I går var en nydelig dag, og i dag har jeg også store planer. Først skal jeg ha noen vikartimer, og i ettermiddag skal jeg ENDELIG begynne å sy brudepikekjolene. Nå er det under en måned igjen til bryllupet, så jeg liker virkelig ikke at jeg ikke har begynt på det enda. Men med eksamen og bachelor og tusen andre ting har jeg bare ikke fått tid. Men det skal nok gå. Det er jo ganske mange timer i en måned… 🙂

Ellers begynner vel kanskje snart bryllupsnervene – i den forstand at jeg stresser litt med alt som ikke er gjort. Men jeg tar en dag av gangen, også tenker jeg ikke for mye på det som er stress. Dagen i dag skal i hvert fall nytes. Og kanskje får jeg tid til en treningsøkt i kveld også.. 🙂

Slenger inn et bilde av noe mat jeg laget. Hver gang vi har ris og kylling lager jeg alltid en del ekstra ris som brukes til stekt ris neste dag. Supertips! Du finner en oppskrift f.eks. HER.

Annet digg på varme sommerdager er vaniljeis med bær og frukt. NYT!

Andre som har noen mattips? 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Nyt dagene for det de er verdt!

  1. Kan tenke meg at du har mye å rekke over med nå, ja! Men det går seg til, det er jeg helt sikker på 🙂 Får håpe venner og familie også hjelper til der de kan.
    Er litt elendig på matfronten for tiden, synes det er vanskelig å komme på forskjellige retter. På den måten er det greit å ha en kjæreste som trør til på kjøkkenet og lager de utroligste retter xD

  2. Randomjenta: Hihi, ja her er det ikke mye annet enn pasta og pizza å få fra kjæresten. Men til gjengjeld er han RÅ på pasta og pizza 😛
    Hehe, men tror det blir lettere å tenke på sunn og variert mat etter alt bryllupsstyret roer seg, kanskje 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *