Lazy Sundays are the Best

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er akkurat som om man kan få til alt mulig i ukedagene. Og alt det man ikke får tid til, lagrer man opp til søndag. Men når søndagen kommer, så blir liksom all energi som blåst bort, og man ender opp med å få gjort veldig mye ingenting. I hvert fall ikke så mye som man hadde planlagt.

Her er noen små snapshots av min søndag. Den startet med å se konfirmantene bli konfirmert… Se så fine de er! Denne herlige gjengen fikk jeg bli med på tur til tyskland tidligere i vår.

I samme slengen måtte jeg ta bilde av disse søte, flotte jentene som prydet gangen på Betania på konfirmasjonssøndagen.

 

Siden Thomas var leder for konfirmantene i år, fikk han en nydelig bukett med seg. Jeg nøyt de flotte blomstene – vår første bukett i den nye leiligheten! (Nå er det under en måned til jeg også flytter inn!!) 😀

 

Mat må man ha, og noen ganger blir det ganske så slapt. Så vår søndagsmiddag var kjøttdeig og pasta. Oh Joy :p

 

Etter mat og litt chilling gikk vi på tur langs sjøen, Thomas, Mamma og jeg, for å lete etter drivved. Fant en hel haug som vi kan bruke til kreative og kjekke prosjekter  (når man bare får tid igjen…) Mer bilder fra turen kommer i andre innlegg, for det ble litt for mange til å proppe inn i ett.

Og så var søndagen overstått nok en gang, uten så mye fornuftig gjort, men med en god følelse uansett 🙂

1 kommentar

1 thought on “Lazy Sundays are the Best

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *