Bordkort til bryllupet

Categories U Bryllup

Nå er jeg endelig ferdig med det nokså store prosjektet å lage bordkort til bryllupet. De er laget hundre prosent i fra bunnen av, med litt gjenbruksmaterialer. Du kan tenke deg hvor lang tid det tok å lime på alle de små diamantene (90*3=270 bittsmå diamanter) og knytte alle de 180 diamant-båndene. Så det var herlig å ha gjort det ferdig.

 

Her ser du hva de er laget av. I tillegg har jeg samlet doruller til å ha i midten. Jeg har brukt ca 500kr på til sammen nitti stykker. Bordkort og invitasjoner til sammen ble 900kr, så det er kanskje like billig å kjøpe dem ferdige? – men jeg er superfornøyd med resultatet, så angrer ikke på noen ting der. Disse har mye mer personlighet enn å kjøpe ferdige trykksaker.

#bryllup #bordkort                                  
Se våre Save the Date’s HER

Se våre Invitasjoner HER

Mer bryllupsgreier finner du i kategorien Bryllup til høyre i sidemenyen.

6 kommentarer

6 thoughts on “Bordkort til bryllupet

  1. Hmm.. Utrolig kreativ du er. Dette ble et kjempe bra og et godt gjennomført arbeid. Nå syntes jeg du skal være STOLT og bare ta det med ro resten av dagen. Det FORTJENER du. 🙂 Håper du selv er fornøyd for det burde du være. Dette KAN du. 🙂 Ha en god dag videre, Ingrid. Klem

  2. utveien: Ja, det eneste jeg stresser litt med er at jeg skal sy to brudepikekjoler som jeg ikke har begynt på enda – og nå er det omtrent bare en måned igjen :O 😛

  3. Masse lykke til med å sy brudekjoler – DET KLARER DU. JEG HAR TROA PÅ DEG 🙂 Stå på fra start til mål 🙂 HUSK: å kose deg underveis. Det FORTJENER du. Stå på.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *