Cookies som er seige, store og fulle av sjokoladebiter

Categories S Mat

 

 

Fredag fikk jeg en sånn anti-bachelor-følelse. Så jeg tok meg dagen fri, og bakte Cookies i stedet. Her er oppskriften. Jeg halverte den, og fikk ca 16 store kjeks (to brett). De ble skikkelig gode, og forsvant samme kveld. Dette er den ultrasøte, herlige Deli de Luca-typen som man bare ikke kan motstå.. 🙂

Så jeg får vel bare innrømme det: Jeg klarte ikke målet mitt om å skrive ferdig bacheloren innen eksamen. Nå har jeg to dager på å skamlese på eksamen før onsdag. Så får jeg skrive konklusjonen etterpå heller. Satser på sommerferie innen en uke (17 mai!).

4 kommentarer

4 thoughts on “Cookies som er seige, store og fulle av sjokoladebiter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *