Planer for en midnattsfest

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I natt er det fem år siden jeg og Thomas ble sammen. Tenk det! 5 år! Og kun i overkant av en måned til vi gifter oss. Vi ble sammen nøyaktig ved midnatt ved kirkegården (haha, spooky), og i år tenkte vi å feire et halvt tiår sammen med en skikkelig midnattsgrillfest! Feiringen blir en dag for seint, siden det var best å ha noe sånt i helga. Vi skal henge opp masse lykter, tenne en stor grill, og inviterer alle vennene våre. Jeg elsker å planlegge sånne ting med gode folk!

 

 

Midnattsfesten er ikke før i morgen, og i dag er nok en bachelor-dag. Jeg ligger mer eller mindre innen skjema, og i ettermiddag skal jeg på trening igjen (føles lenge siden nå, når jeg droppet det på mandag – det må være et godt tegn). I går fikk jeg min nye treningstights i posten (ca 40kr HER). Den var veldig tynn i stoffet, men veldig behagelig. Er ikke hundre prosent sikker på om jeg vil bestille flere, for jeg er litt ukomfortabel med synlige trusekanter og sånt – men jeg bruker jo oftest lang overdel uansett, og til den prisen er det verdt det. Kan også anbefale sportsBH til ca 25kr HER. Ebay er min venn ^^

2 kommentarer

2 thoughts on “Planer for en midnattsfest

  1. Da vil jeg si gratulerer så masse. 5 år, og det uten å flytte sammen. Det er sterkt og flott, og spesielt. Bryllupsdagen blir sikkert en enda finere milepæl slik. Ønsker dere alt godt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *