Mislykket Skattejakt

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er det kun ti dager til eksamen, og også til målet mitt om å ha ferdigstilt Bacheloroppgaven. Jeg vet virkelig ikke om dette kan gå på denne korte tiden, men jeg håper det. Hvis jeg når målet mitt, 14.mai, så har jeg en hel måned sommerferie før bryllupet. Og det kan nok komme godt med 🙂 Denne uka har jeg forøvrig skoleårets to siste forelesninger på UiS, og gjør meg ferdig med Pedagogikkfaget. Spennende!

I går hadde jeg en nydelig dag med Thomas. Vi gikk tur, bakte pizzahorn, og koste oss med foreldrene våre på besøk. Godt med en søndag til å lande litt etter utdritningslaget mitt på lørdag. I dette innlegget har jeg slengt sammen noen bilder fra en tur (geocaching) jeg var på sammen med Frida. Først ut er et vinnerbilde fra lakseelva. Fiskestemning!

 

Og selvsagt noen bilder av Geocacherne selv. Vi gikk oss vill mange ganger, og fant aldri frem til cachen. Men vi gir oss ikke helt enda. Bare for dagen. Neste gang har vi også tenkt til å styre utenom piggtrådgjærder…

 

Til slutt var vi så lei av å ikke finne noe, at vi gikk å lette frem en cache som jeg allerede hadde funnet. Så var vi i alle fall sikret. Og Frida kunne krysse av for nytt funn på geocaching appen sin 🙂

Herlig med slike solfylte, varme, deilige dager. Blir bare ikke lei 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *