En totalt uventet dag!

Categories U Bryllup

I går ble jeg overrasket av venninnene mine med et godt planlagt, og enda bedre utført, utdritningslag! Jeg hadde ingen anelse før plutselig en haug med venninner dukket opp (da jeg og Andrea “skulle hente hund”) på Hundvåg.

Jeg har enda ikke fått noen bilder av de andre, så i dette innlegget tar jeg bare å skriver om første post på programmet vårt, som var Piknik. Da jeg og Andrea ankom Hundvåg (på utkikk etter en liten pomeranian-valp, trodde jeg) så jeg plutselig alle vennene mine sittende på gresset. Det tok litt tid før jeg koblet tankene riktig, og skjønte at det ikke ble noen valp i dag 😛 Gjengen hadde dekket på en fantastisk piknik.

#spisebilde

Jeg slapp heldigvis å bade i dammen der, for det var nokså kjølig. Imens vi satt der, hadde vi pakkeleken. Altså den typen hvor bruden får alle pakkene, og skal gjette hvem de er fra, og hvilken historie som ligger bak akkurat denne gaven. Jeg fikk masse fint, og masse gøy, og fikk gjenopplevd noen flotte minnner med yndlingsgjengen. Solskinn var det også. Kan egentlig en lørdag morgen bli noe bedre enn dette?

Resten av dagen var proppfull av inntrykk, og dermed også bilder, som kommer senere. Men kan røpe at jeg sitter igjen med noen nye blåmerker, erfaringer og skills som kan bli nyttig i ekteskapet.
#bryllup #utdritningslag #utdrikningslag #brud #venner #kos

 

4 kommentarer

4 thoughts on “En totalt uventet dag!

  1. Så gøy! 🙂 Gleder meg til å lese mer om dagen din! Var i utdrikningslag på samme tid i fjor, og vi hadde også piknik med pakkeleken 😀

  2. Kristin: Artig! Det er nok mange ideer som går igjen på blogger og lignende, men er alltid gøy å høre hvordan andre har gjort det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *