Topptur og en Toppers Dager

Categories E Natur og Turer

I dag er det nok en dag med nydelig vær. Jeg skal på handletur med Malin som skal sminke meg i bryllupet – for å kjøpe litt bryllupssminke og sånt. Så skal jeg og Thomas på dress-shopping for bryllupet. Dette blit altså en herlig dag med litt shopping, og så håper jeg at jeg får tid til å jobbe litt etterpå også.

Gårsdagen ble brukt til bachelor, trening og til slutt besøk av noen gode venner hos Thomas. Det ble til og med Trippel-date! Og vi koste oss med masse usunt, og filmen Frost. Nice!

Nå kommer noen bilder fra en herlig topptur med Ida. Først ut er en kvast med blåbærkart 🙂

 

Og litt av den flotte utsikten fra toppen.

Vi fant en geocache enkelt på toppen av fløyknuten 🙂

 

Chessie koste seg som vanlig med litt herlig rulling i gresset…

Meg å Ida måtte til slutt pose til et par “selfies”- eller er det selfie når man bruker selvutløser? Usikker…

En deilig dag, og en deilig tur!

 

 

1 kommentar

1 thought on “Topptur og en Toppers Dager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *