Sjokoladefest med godjentene :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I seks uker før påske har jeg fastet fra sjokolade. Det gikk overraskende godt helt frem til de siste 3-4 dagene. De var tortur. Og etter det har jeg egentlig bare aldri sluttet helt å spise sjokolade. Vi begynte å spise på palmesøndag, og har hatt en solid porsjon eller to hver dag siden. Så nå etter påsken er det tilbake til måtehold igjen. Men jammen er det deilig å “fråtse litt” en gang i blandt, og gi seg selv lov til å være litt ufornuftig. 

Dette bildet ble tatt på sjokoladefesten i 2012. Glemte å ta bilde av selve sjokoladen i år.

 

 

Men poenget mitt med dette innlegget var egentlig ikke fasten, men sjokoladefesten jeg arrangerte for å feire at den var slutt. Ingenting er som en skikkelig jentekveld med masse sjokolade. Det var kvikklunsj, melkesjokolade, kindersjokolade, peanøttsjokolade, brownies, mokkasjokolade, dronningsjokolade, og lista bare fortsetter og fortsetter. Det eneste som kanskje manglet var en sjokoladefontene. Jeg får ønske meg en slik til bryllupet 😉 Til slutt et lite bilde av de flotte jentene som kom på sjokoladefesten (utenom de som kom litt seint, og ikke var med på bilder).
Jaa, man kan vel ikke ha det så mye bedre enn dette?

Andre som fastet fra noe før påsken, eller som kanskje burde ha gjort det?

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Sjokoladefest med godjentene :)

  1. åh, så utrolig koselig! 😀 dette var faktisk en VELDIG god idè! 😀 jeg trur at jeg må ha en sjokoladefest selv en gang 🙂 😉 jeg har prøvd sånn 5 ganger å ha snopefri april, men med påsken inne i bildet, har det ikke vært så alt for lett 😉 ha en super dag, fine deg <3

  2. Kristi Pedersen: Hehe, ja, jeg også synes påsken er vanskelig, så tok det heller i forkant 🙂
    Er greit å ha en belønning å se frem til i slutten av snopefrien 🙂

  3. Hadde godteri-stopp i 6 måneder. Det gikk helt greit, men gud det var vanskelig! Ingen kake, ingen brus, ikke godteri, ikke is og ikke potetgull. Gikk rundt å spiste frukt 24/7 for å få bort søtsuget, haha 🙂

  4. Marte: hehe, det blir nok litt for ambisiøst for meg 😉 Jeg holder meg til uker om gangen tror jeg…. Men nå er planen å holde seg i ukedagene frem til bryllupet i juni 🙂 Håper jeg kan klare det 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *