Bryllupsinvitasjoner

Categories U Bryllup

Nå er det litt under to måneder til bryllupet. Alle invitasjoner er delt ut, og de aller fleste har svart på om de kommer eller ikke. Vi blir omtrent 90 gjester, noe jeg synes er veldig mange, men jeg ser at jeg lett kunne ha invitert mange flere. Det har ikke vært så veldig mange negative reaksjoner, men noen få venner har vært litt skuffet over å ikke ha blitt bedt. Vi valgte å invitere familiene inkludert besteforeldre, tanter, onkler, og noen søskenbarn, pluss en god del av de vennene vi er mest sammen med.

 

 

Invitasjonene er lagt hundre prosent fra bunnen av, og står litt i stil med Save The Date’ene. For å gjøre dem litt spesielle, har vi laget dem sirkelformet, og med en liten splittbinders for å åpne. Totalprisen ble på mellom 200 og 300 kroner. Ikke så helt ille 🙂

Bak den første lille luka gjemmer det seg et bilde av meg og Thomas som holder opp datoen vår.

Og vrir man på den andre splittbindersen, kommer selve teksten til syne.

Etterhvert vil jeg også legge ut et innlegg med bilder av bordkortene også. De står også godt i stil med invitasjonene, og har en kreativ ingrediens; doruller.

Hva synes du om ideen med splittbinders?

Hvordan var/er deres innbydelser?

#bryllup #wedding #innbydelser #invite #papir #kortlaging #scraping #scrapbooking

15 kommentarer

15 thoughts on “Bryllupsinvitasjoner

  1. fjellgeitbundingen: Vi vurderte det, men fant ut at det ikke var plass i lokalet til kaffen… Så vi tar heller en åpen restefest dagen etterpå, ja 🙂

  2. Så søte! 😀 Jeg har kjøpt doble, plaine kort på Panduro som jeg har store planer om å dekorere. Satser på at det blir fiiint!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *