Livets sus og dus

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg blogget på etterskudd lenge, så jeg tenkte at det var på tide med et lite Up-To-Date-innlegg. Så her er noen punkter fra livet mitt nå for tida.

 

* Bryllupspunktet

     Nå er det under to måneder til bryllupet, og jeg kjenner at det er litt uvirkelig å tenke på at det faktisk begynner å nærme seg. Tror ikke jeg egentlig skjønner det helt enda. Jeg har endelig begynt å nærme meg ferdig med forloverkjolen, så nå må jeg sy to brudepikekjoler også før jeg tar det litt mer med ro igjen. Ellers må masse detaljer også spikres, og bordkortene lages. Så uansett om vi har hatt lang tid, blir det nok ganske stress mot slutten. Jeg har allerede hatt et par stressende bryllupsdrømmer, men klarer å ta det med ro på dagtid enda i det minste 🙂

*Stresspunktet

     Det jeg stresser med for tiden er at jeg skal skrive den forskrekkelige Bacheloroppgaven. Og noe så sleipt og kjipt har jeg sjelden vært med på. Fordelen er at både husarbeid og jobbing har blitt merkelig innbydende i det siste…

* Hobbypunktet

     Jeg drømmer virkelig om den dagen da jeg har tid til å ta fatt i hobbyene mine for fullt igjen. Midt i juni tror jeg livet mitt blir så nær perfekt man kan komme. Men jeg har alltid et par syprosjekt, hekleprosjekt og strikkeprosjekter liggende allikevel. Sånn innimellom når jeg får tid. Så vi får se hva det blir ut av det 🙂 Jeg har også hatt en heftig leseperiode nå – og DU så herlig det er å drite litt i pensum, og kose seg med ei god bok.

* Værpunktet

     Været har vært fantastisk i noen dager nå, og jeg nyter virkelig blå himmel, turer i skog, og bjørketrær som spretter. Våren er virkelig her nå!

 

*Sosialpunktet

     Nå i påsken er det så mange gode venner som er hjemme fra studentlivene sine, og jeg skulle bare ønske at påsken var omtrent… fem ganger så lang, så jeg hadde tid til alle de kjekke jentekveldene, grillturene, hytteturene og filmkveldene som jeg hadde lyst til. Men noe blir det jo alltids tid til uansett 🙂

Så min påske skal handle først og fremst om å få gjort mest mulig på bacheloren. Deretter stiller jobbing ganske høyt på lista, og senere sjokoladespising, venner, turer og alt mulig gøy. Ja, også håper jeg jo å få gjort noen bryllupsting 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Livets sus og dus

  1. Du har mange jern i ilden du, men stå på. Dette blir bra! Lykke til med bachelorskriving, og så gleder jeg meg til å få lese litt mer om bryllupsforberedekser senere. God påske 🙂

  2. Ann: Ja, jeg liker å ha mange jern i ilden 🙂 Kjede seg kan man gjøre senere 😉
    ‘Tusen takk! Og en fantastisk påske til deg og dine også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *