Tiger Lily

Categories H bok

“Before Peter Pan belonged to Wendy, he belonged to the girl with the feather in her hair.”

 

Boktittel: Tiger Lily

 

 

Forfatter: Jodi Lynn Anderson

 

Innhold: Tiger Lily, eller Tigerlilje, er en helt spesiell jente. Hun bor i jungelen i drømmeland, og møter etterhvert på den helt spesielle gutten Peter Pan. Livet hennes bygger seg opp til et komplett kaos som synes helt uløselig. Det er Tingeling som forteller historien 🙂

 

Min mening: Spennende, og lettlest. Enormt gøy å bli bedre kjent med Peter Pan, Tingeling, og de bortkomne guttene som jeg før bare kjente gjennom Disney sin filmatisering. Den er utrolig trist, spennende og til tider ganske morsom.

 

Terningkast: 5. Kjekk å få med seg om du liker eventyr! Jeg anbefaler boka til eventyrelskere fra 13 år og oppover 🙂

Nå fikk jeg lyst til å lese den originale Peter Pan også. Så neste gang jeg er i England skal jeg få tak i den nydelige Barnes and Noble Edition.

 

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *