So long, Norway

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg sykt gangsperr (=er støl) etter mandagens treningsøkt – som vanlig

Jeg har blitt forkjøla fordi jeg kledde av meg for mye med første glimt av vårsola – som vanlig

Jeg er nokså stressa over alt som skjer – som vanlig

Og til lunsj spiser jeg bare noe rask (Les chips, kjeks og/eller epler) – som vanlig

 

Men denne dagen har også noe herlig med seg. Når alt stresset har lagt seg, så er jeg på vei ut av Norges land, og inn i det store utland. Nå er det riktignok bare Tyskland vi skal til, men jeg gleder meg skikkelig til å bare gjøre noe utenom det vanlige. Turen går med buss fullstappet av konfirmanter.

Sånn ellers kan jeg meddele at jeg får igjen over 9 000kr på skatten, og at jeg og Thomas var i (den kommende) leiligheten vår på inspeksjon i går. Gleder meg SÅ til å flytte inn – og å flytte sammen. Dessuten fikk jeg roser av ham etterpå. Snillingen 🙂

 

 

 Praksis går også veldig fint. Litt kjedelig med den forkjølelsen, men vi har fått noen fantastiske elever, en flott studentgruppe, flink praksislærer og totalt sett en knall praksisperiode. Det er travelt, men veldig spennende å ta over flere og flere undervisningstimer, og bli bedre kjent med de fine elevene våre – også kalt “de søte små.” Jeg har sluttet å reagere på det besynderlige faktum at dette er kallenavnet til syvendeklassingene våre. “De er jo så søte!”

Avslutter med et bilde av fotografkjæresten min in action. Enjoy.

#reise #kjæreste #koselig #romantikk #hverdagsromantikk #romantisk #forlovet #kjærester #lelighet #roser #praksis #lærer #lærerstudent #student

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *