Sliten, men glad :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Klokken er stilt en time frem, og jeg synes det var ganske urettferdig å få en time mindre søvn i natt, nå som jeg virkelig trenger å hvile etter denne lange uka.

Lørdag kveld – ansvarlig på vennersvennerfest, og ikke hjemme før i totida. Søndags morgen – opp tidlig for å gå på grilltur på hytta med familien til Thomas. Det er FANTASTISK vær ute, så jeg gleder meg til å komme meg ut! 🙂

I dette innlegget tenkte jeg å samle litt bilder fra ting som jeg ikke føler er verdt et helt eget innlegg. Dere får bare bære over med at det blir litt sånn “dette har jeg gjort”-innlegg. Utover uka blir det nok fler innlegg som er litt mer målgruppefokusert, for eksempel bryllupsinnlegg, bokanbefalinger og mitt første DIY-Interiør-innlegg med svigerfars beste tips 🙂

Og nå skal vi mimre litt for å se hvor deilig det er med fint vær. De neste to bildene er et par uker siden. Da var det surt, grått og vått. Men jeg og Thomas kom oss ut på geocaching..

Og fant gjorde vi! Denne cachen er plassert i blåfjell i sokndal og inneholdt noen bytteting 🙂

Og her er nå! Vi har knallblå himmel, og sterk sol! Det blir ikke mye bedre turvær enn dette.

Her er en annen cache jeg fant, i Egersund. Denne var vanskelig, og jeg måtte komme tilbake en gang for å endelig finne den.. Oppi lå det bare en liten logg.

Tirsdag var jeg på misjonskveld med alle jesusgruppene. Veldig kos! Vi spiste herlig pastasalat, hørte masse inspirerende om folk som legger alt til side for å fortelle andre om Jesus. Hver cellegruppe hadde bidratt med noe, blandt annet misjonsquiz, misjonspynt og misjons-lek! Veldig stas 🙂

Denne uka har gått i ett, og helga med. Men nå har jeg kun en  uke igjen i praksis, og etter den (pluss tysklandsturen) kan jeg puste ut igjen, og få gjort litt mer…

#tur #natur #hverdag #kos

4 kommentarer

4 thoughts on “Sliten, men glad :)

  1. Hørtes moro ut! Kjempe fin blogg du har:D
    Jeg har spørsmålsrunde på bloggen, veldig moro om du vil stille spørsmål!<3

  2. Ser/høres ut som du har mange baller i luften for tiden 🙂 Sikkert greit å ha trivelige saker å henge fingerene i da! Geocachingen bringer jo litt eventyr inn i hverdagen også ;D
    Kjipt å få en time mindre å sove natten som var, ja.. Hadde senvakt i går og tidligvakt i dag, så føler ikke jeg fikk sove noe som helst :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *