Bryllupskake

Categories U Bryllup

I går kveld hadde jeg besøk av hun som skal bake bryllupskaka vår. Vi skal ha sjokoladekake med marsipan på, og den skal være hvit med ferskenfarvede blomster på. Den største inspirasjonen kommer fra bildet til høyre nedenfor her. Sjokoladekake blir det fordi Thomas egentlig ikke liker kaker. Men sjokoladekake kan han spise.

I tillegg til blomsterpynten har vi tenkt til å ha det tradisjonelle brudeparet på toppen – men har ikke kjøpt dem enda. For meg er det viktig at kaka er elegant, men ikke for stram, og at den passer godt inn i fargetema. Så jeg gleder meg virkelig til å se hvordan den blir!

Hva synes du er viktig med bryllupskaka? 🙂

#bryllup #wedding #kake #bryllupskake #nam

5 kommentarer

5 thoughts on “Bryllupskake

  1. projectbride: Ja, vi satser jo på at smaken blir bra… Men jeg ville faktisk heller hatt en vond, fin kake enn en stygg, god en 😛 For det er jo så mange andre gode kaker 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *