Reiseplaner… (Bryllupsreise++)

Categories G Reise og ferie

Nå har vi to utenlandsturer på tapetet i år. En tur til Tyskland nå i starten av april, og bryllupsreisen, som går til Bulgaria i august. I tillegg blir det nok en roadtrip i Norge i sommer i tillegg.

Tyskland

Turen til Tyskland reiser vi begge gratis på fordi vi er med som ledere på konfirmant-tur. Luksus! Så vi reiser onsdag, og kommer tilbake på søndag. På turen er planen å kjøpe brudesko og godteri, og å kose oss masse med karusellene i Heide Park. Bildene nedenfor er fra forrige gang jeg var i Heide Park i Tyskland, i 2010. Noen av bildene er tatt av min flinke forlovede 🙂

Bulgaria

 Tenk at vi skal på bryllupsreise! Alt Om Reiser skriver følgende om stedet vi skal reise til: “For mange er Varna kun et stoppested for videre feriering i Bulgaria. Men har du lyst å oppleve det “ekte” Bulgaria, er det vel verdt å tilbringe noen dager i denne byen før du stikker til stranden.” Og slik jeg har forstått det er området utenfor det typisk turist-feste-strøket, og har masse kultur, vakker natur og spennende opplevelser. Thomas har aldri vært på en typisk syden-ferie, og jeg bare en gang da jeg var omtrent 8 år. Så vi gleder oss skikkelig til ekstra stort rom med havutsikt!


Disse bildene ble tatt i Brasil, for jeg hadde logisk nok ingen fra Bulgaria.

Jeg virkelig elsker å reise, og kan nesten ikke vente til disse spennende turene 🙂

Skal du reise noe sted i år?

#reise #ferie #sommer #tyskland #bulgaria #reiseplaner #planer

2 kommentarer

2 thoughts on “Reiseplaner… (Bryllupsreise++)

  1. Så gøy! Digg med gratis-turer 😉 Bryllupsreisen blir nok kjempeherlig. Et par timer (?) ca fra Varna ligger Nessebar, hvor jeg var i fjor sommer. Kjempekoselig, romatisk og stemningsfult sted (dersom dere ønsker en liten utflukt ;)).
    Først ut nå er Island i mai med typen, deretter en rundtreise i USA i juni! Så blir det mest sannsynligvis Georgia og Armenia i juli/august, men den reisen er ikke bestilt ennå 🙂

  2. Randomjenta: Tusen takk for godt tips! Det skal vi virkelig vurdere, for Nessebar ser fantastisk ut!
    Åh, det høres ut som om du har mye å glede deg til som alltid 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *