Hunder og Cacher :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Noen ganger kommer jeg for seint til bussen fra Sandnes fordi bussen fra Universitetet er for sein. Da har jeg heldigvis ei venninne som jeg kan besøke. Monica bor sammen med Miriam og tre hunder i et koselig hus med sjøen, fullt av glade velkomster og flagrende hundehår i alle retninger. I det siste har jeg vært flere turer i “hundehuset” i strandgata. Så her er noen bilder…

 

Når jeg først var på tur i Sandnes, fant jeg meg en geocache. Jeg får et lite sånn gledeskick av å finne dem nå. Det er ganske morsomt faktisk! Dette var en bitteliten en som var gjemt ganske godt. Jeg måtte klatre i slyngplanter, klamre meg til murvegger som en ninja, og jeg finner enda eføyblader i håret og jakkelommen innimellom.

I går var jeg på andre styrketrening på 24 Fit Club. Føles utrolig godt å gjøre noe aktivt og sunt. Og jeg kjenner formelig musklene vokse (støøl). I dag skal jeg og Thomas på dobbeldate-bowling-tur med forloveren min og mannen. Det blir kjempekos 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Hunder og Cacher :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *