Anbefalinger på kjøkkenet og pc’en

Categories S Mat

En av vinnerne på kjøkkenet her hjemme i det siste har vært Wok med kylling. Det er enkelt, rimelig (hvis du kjøper billige grønnsaker, så klart) og kjempegodt! Vi har også pleid å kjøpe 2,5 kg. poser med kyllingfilet i strimler i Sverige. Da blir kyllingen også kjempebillig, og veldig lettvindt å varme opp. Dette var siste kyllingporsjon i fryseren, så jeg begynner å ha lyst på en svensketur igjen…Men det blir nok ikke før vi skal opp til pappa på østlandet i sommer en gang..

Hvis du lurer på hva jeg vanligvis har i Wok’en, så er det alltid blomkål, gulrot og vannkastanjer. Så hiver jeg egentlig i hva jeg måtte ha hjemme. Brokkoli, løk, paprika, chili, og så videre. Denne gangen la jeg også en halv Avocado ved siden av (som jeg ikke stekte). Helt nydelig 🙂

Ha litt olje i panna. Begynn med å hive i gulrot, og andre harde grønnsaker, deretter alt som er frossent (inkludert kyllingen) og til slutt ting som blomkål, som trenger lite tid. Jeg hiver oppi etterhvert som jeg kutter opp. Krydre med pepper, hvitløk og evt. salt. (Men jeg prøver å kutte ned på saltet…)

Vil anbefale dere å lese Dette blogginnlegget. Det passet utrolig med hva jeg tenker og føler, så jeg hadde lyst til å kopiere det. Men fant ut at jeg heller linket – er greiest å ha minst mulig kopiert tekst på bloggen min.

2 kommentarer

2 thoughts on “Anbefalinger på kjøkkenet og pc’en

  1. Det så godt ut !: )
    Jeg har en konkurranse på bloggen min, der kan du være med i trekningen av gavekort på G-sport p verdi av 1000kr. Alt du trenger å gjøre er å stemme på meg på Facebook. Veldig enkelt og veldig lett. Instruksjonene ligger på bloggen min. Gjør du det hjelper du meg med å oppnå drømmen min. Jeg vil være svært takknemlig !
    Ha en fin dag videre !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *