Det fylles opp…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

De siste dagene har jeg bare sett hvordan kalenderen sakte men sikkert fylles opp lenger og lenger fremover. Nå har jeg kommet såpass langt at jeg ikke har noen ledige ettermiddager før i midten av neste uke. Det kan være ganske frustrerende når gode venner har lyst til å finne på ting, men jeg frykter at det bare vil bli travlere utover våren nå. For selv om jeg bare går på skolen to dager, så jobber jeg både i blomsterbutikken, og litt som vikar på skolen hjemme.

De neste dagene skal jeg også på velværekveld hos ei venninne, jesusgruppe hjemme hos meg, forening med engelskklassen og ungdomsmøte i menigheten. I tillegg har jeg et par hobbyprosjekter gående som også burde bli viet tid, derunder kjolen jeg skal sy til forloveren min. Nå føler jeg litt på at jeg har lyst til å ta meg skikkelig tid til en ting, ikke bare litt tid til alt, for alt blir bare halvveis gjort. Slitsomt! Menmen.. Det er snart helg. Da må jeg vel få tid til å ferdigstille et prosjekt eller to?

Og hei! Det nytter ikke egentlig å alltid klage på tiden. For vi har da fått 24 timer i døgnet alle i sammen. Jeg skal prøve å heller fokusere på det jeg faktisk får gjort, og ikke alt jeg ikke får gjort. Også har jeg tro på at jeg får tid til mye mer når jeg planlegger godt. *Krysser fingerene.*

Bildene er fra den siste daten til meg og Thomas, som var på en kinarestaurant 🙂

Herlig å få tid til litt masse kos i en hektisk hverdag 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Det fylles opp…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *