Filmanbefaling, Boller og Risengrynsgrøt med Paprika på

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg så nettopp en skikkelig koselig film. Den har et godt budskap, og er rett og slett en flott kristen film til hele familien, eller til jentegjengen – kanskje spesielt tenåringer. Men jeg likte den godt på tross at tenårene faktisk er tre år siden (Oi, hvordan har det skjedd?). Dessuten er den fullstappet av masse bra musikk! Alleisammen; Ta godt imot: Grace Unplugged!

BildeKilde

I dag klarte jeg å gjøre noe skikkelig teit med risengrynsgrøten min…

 

Du skjønner kanskje at grøten ikke frista så voldsomt? Så jeg skrapte av paprikaen, og klok av skade sjekket jeg nøye etiketten før jeg tok på kanel neste gang.

Jeg slenger også inn et bilde av de herlige fastelavnsbollene jeg bakte på søndag. Med søt kremfløte i blir de jammen deilige 🙂

I dag er jeg rusta for mer observasjon på barneskole, fulgt av et ungdomsstyremøte i kveld. Fin dag 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “Filmanbefaling, Boller og Risengrynsgrøt med Paprika på

  1. asta: Fireproof og A Walk to remember er to fantastiske kjærlighetsfilmer. Førstnevnte passer best til begge kjønn kanskje, og den siste er ganske trist..
    I tillegg er Faith like potatoes og soul surfer fantastiske familiefilmer. (Soul Surfer er basert på en sann historie om ei jente som ble angrepet av hai, og overlevde)
    Sjekk også gjerne ut Nick Vujicic på youtube, selv om det ikke er en film. Men en voldsomt inspirerende mann – kom plutselig på ham av en eller annen grunn 🙂

    Dette er i hvertfall mine favoritter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *