Feststemning!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har allerede skrevet et surtre-klage-innlegg om Bacheloren(Les: Den onde Parasitten), så jeg nøyer meg med å si at det ikke går noe bedre.

Alt annet går som det suser. Kjekke sosiale kvelder med venner i fleng, turer i nye (knalldyre) joggesko som nærmest flyr over grusen, og negler som glitrer med sølvskimmrende, billig neglelakk fra TGR.

I går hadde jeg bursdag. Og det er ikke det at jeg egentlig bryr meg noe om at jeg blir eldre, men jeg liker å utnytte sånne anledninger til å invitere de jeg er glad i. En unnskyldning til å feire, lufte finkjolen og bake noe godt. Så jeg smalt til med to bursdagsfeiringer i år, rett og slett fordi jeg ikke hadde plass til alle i en. Den ene feiringen var forrige fredag, og den andre blir i kveld. Og på den faktiske dagen, jo, da var jeg også i bursdag, hos Cathrine som har bursdag samme dag som meg! Og jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye!

Lar det drysse inn et par bilder av Thomas i feststemning (haha):

Søte ^^


I kveld blir det servering av iskake, samt sjokoladecookies med krem, hvis alt går etter planen. Det er SÅ gøy å lage alle sånne søtsaker. Skulle ønske sunn mat var like moro…

2 kommentarer

2 thoughts on “Feststemning!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *