Det jeg gleder meg mest til med å gifte meg…

Categories U Bryllup

 

Det er så mye glitter å stas med bryllup. Matchende bordkort og invitasjoner og brudepiker gir meg glade frysninger, og tanken på å si “ja” i den perfekte kjolen til den perfekte mannen får det til å boble forventningsfullt inni meg. Men å gifte seg er jo mye mer!

 

Jeg gleder meg til å våkne opp sammen. Til å alltid ha noen som venter hjemme. Til å lage middag til mannen min som kommer hjem fra jobb.

Jeg gleder meg til å reise på ferier sammen. Oppleve verden sammen. Se på TV hjemme sammen.

 

 

Jeg gleder meg til å bli overrasket med spennende dater. Til å få frokost på sengen, og blomster på gråe dager.

Jeg gleder meg til å få barn sammen. Til å krangle om fritidsaktiviteter og skolegangen til barna, og hvem som skal ta oppvasken.

Jeg gleder meg til å innrede leiligheten sammen, og planlegge husbygging sammen. Og til å plante et tre den dagen vi flytter inn, som skal vokse mye lenger enn vi lever.

 

Sammen. Det er egentlig det det handler om. Vi kan gjøre akkurat det samme som før. Lage mat, gå på turer, reise på ferie. Men vi gjør alt sammen. Og det er kanskje det jeg gleder meg aller mest til!

4 kommentarer

4 thoughts on “Det jeg gleder meg mest til med å gifte meg…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *