We were made to thrive :)

Categories O interessa

I det siste har jeg hørt mye på den nye CD’en til Casting Crowns, mitt absolutte favorittband! Og det er allerede et par sanger som jeg kjenner at jeg blir hekta på. En av dem er tittellåta “Thrive.” Med en artig og fengende melodi formidler sangen at vi ikke trenger å leve et kjedelig liv. Vi er skapt for å ha fred, glede, tro og plenty av kjærlighet. Vi ble skapt for mer enn bare vanlige liv. Vi ble skapt for å trives og å blomstre i Guds nærhet! Mange ganger tror jeg at vi kristne har misforstått totalt hva det vil si å leve i Guds nærhet. “Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, overbærenhet, vennlighet, godhet, trofasthet, ydmykhet og selvbeherskelse.Gal.5.22-23

Just to know You and
To make You known
We lift Your name on High
Shine like the sun made darkness run and hide
We know we were made for so much more
Than ordinary lives
It’s time for us to more than just survive
We were made to thrive

BildeKilde

 

Hvis du vil ha flere musikk-forslag, sjekk ut;

Anbefalt musikk:

Når du er gira på fremtiden (eller trenger å bli det)

Når du vil feire

Når du bryr deg

Når du søker Gud

Når ting er vanskelig.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “We were made to thrive :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *