Counting my Blessings

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Igjen tar jeg meg et innlegg til å bare reflektere litt over de gode tingene i livet.

1. Chilien min har spirt! Nå blir det skikkelig action i minidrivhuset mitt! Og vi venter bare på den hvite paprikaen….

2. Jeg har vært mye vikar i det siste! Selv om dette er litt skummelt også, så er det vanvittig god praksis til jeg blir ferdigutdannet, PLUSS at det er gode penger i kassa 🙂

3. Det er nå MINDRE enn fire måneder til jeg gifter meg! ÅH, som jeg glede meg! 🙂

4. Jeg prøver å ikke tenke for mye på bacheloren, fordi jeg begynner å svette aldri så lite, men en god nyhet er jo at jeg er ferdig med den også om fire måneder….

5. Etter skolen i dag, er det vinterfere studieuke vinterferie. 

6. Jeg sparte den beste nyheten til slutt! JEG SKAL TIL TYSKLAND! Husker du at jeg skrev et drømme– sutre-innlegg for kun to dager siden om hvordan jeg har så lyst til å reise? Nå har jeg i hvert fall en reise å se frem til! Og ikke nok med det! Turen er gratis (fordi jeg er leder for konfirmantene) OG jeg reiser med kjæresten og ei god venninne som medledere, For ikke å nevne den herlige gjengen med ungdommer også. KAN DET BLI BEDRE? 🙂

Bildet er tatt forrige gang jeg var på tur med tentro (konfirmanter) i 2010. Meg og Thomas i Heide Park.

 

Håper DU også har mye å glede deg over, og mye å se frem til 🙂

#hverdag #reise #glede #takknemlighet #bryllup #student #lærer

4 kommentarer

4 thoughts on “Counting my Blessings

  1. hehe, første jeg ser når jeg går inn på bloggen din, er goså fersken…;) er det en yndlingsfarge kanksje..?? skjønner deg utrolig godt, elsker den selv, spessielt om sommeren, masse lykke til! 😉

  2. Lady Lena: Nei, har fersken på bloggen siden det er litt “det det går i nå” siden det også er temafargen til bryllupet… Men jeg har tenkt til å skifte design etter bryllupet igjen, og få noen nye farger 🙂 Da blir kanskje blått det neste….? 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *