Hundre Prosent Reisesyk

Categories G Reise og ferie

Nå går jeg nesten på veggene fordi det er så lenge siden jeg har reist på utenlandstur. Med tre lang-turer i fjord (til Slovakia, England og Brasil) ble jeg nok litt bortskjemt. Og når Thomas og jeg blir sittende på Momondo og drømme oss vekk til Romantiske Roma, er det så vidt jeg klarer å motstå å trykke “bestill.”

Men jeg vet jo at vi skal på bryllupsreise i sommer. Det hadde vel egentlig ikke vært et problem at jeg ikke vet hvor vi skal, hvis jeg bare visste at Thomas visste. Men han er bestemt på å holde alt fullstendig hemmelig, og jeg håper virkelig at han har en god plan, og ikke bare velger en “reserveløsning” i siste liten. I mellomtiden får fornuftige meg nøye seg med bilder fra de siste årenes reiser…

Brasil – en fotogen gutt i slummen

Brasil – Karneval i byen Mogi des Cruises

 

Brasil – Bananpalme i hagen vår

England – Bymuren i York

England – Svarte svaner

 

Ukraina – Vårt første møte med landet gav oss et bilde av harde arbeidskår og intens varme.

 

Ukraina – Piknikbordet vi spiste ved ute i bushen.

 

Nederland – Herlig dag på stranda i Den Haag

 

Nederland – De flotte vindmøllene i Kinderdijk. Noen av dem var til og med bebodde 🙂

Wow! Så spennende det er å reise! Jeg elsker å oppdage de gode tingene i verden…

2 kommentarer

2 thoughts on “Hundre Prosent Reisesyk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *