Min første genser er ferdig!

Categories A Hobby

Nå har jeg strikket min første genser! Jeg brukte Nille sin oppskrift, som du finner gratis HER. Men i stedet for å bruke (det dyre) alpakkagarnet, brukte jeg et rimelig garn fra Europris (Ida – 9kr pr. nøste) På 30% fikk jeg alt garnet for under 200kr! Jeg er ganske fornøyd egentlig. Men det er litt forbedringspotensiale rundt hjertet. Genseren er stor, herlig og superdeilig. (siden garnet er litt tykkere, ble den litt større enn oppskriften) Bildene ble utrolig uklare, fordi jeg brukte selvutløseren, og så ikke at jeg hadde bommet på fokuset før etterpå.. Vel vel..

Denne kosegenseren er perfekt på kalde dager!

7 kommentarer

7 thoughts on “Min første genser er ferdig!

  1. dandilion: Ja, den var veldig deilig 🙂 Men såå vanskelig var det ikke, da 😉 Gikk nokså fort også, med dobbelt garn..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *