Bløtt og Blåst (Ikke Blått)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er været bløtt og forblåst. Men det gjør ingenting! For jeg har enda minnet om den dagen da jeg så sola igjen. Når sant skal sies, så er det bare to dager siden. Men allikevel! Det å endelig kjenne sola varme i fjeset var virkelig et høydepunkt jeg ser langt etter.

Og selvsagt benyttet jeg anledningen til å ta en lang tur ut i skogen med hunden og kamera, og uten mobilen. Herlig!

Og jeg vet at bildene ikke er noe spesielle. Men etter en lang, mørk, grå, trist vinter var blå himmel så spesielt at jeg bare knipsa i vei. Kunne ikke stoppe meg selv!

I dag har jeg vært vikar, og planen videre er å jobbe litt med bacheloren før jeg får besøk i kveld. Vi skal lage bryllups-bordkort! 😀 Når det gjelder bryllupet, så kan jeg jo nevne at det nærmer seg å levere ut invitasjonene, så de vil etterhvert dukke opp på bloggen her 🙂

Forresten har det skjedd noe mystisk med designet mitt. Plutselig ble alt så veeeldig hvitt :/ Vet ikke helt hvordan jeg skal få fikset det, så vi får bare se… Men etterhvert må jeg vel kanskje gjøre en total makeover på designet også. Det har vært sånn som dette leeeenge…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *