Drastiske grep på frø-fronten

Categories O interessa

Hver dag kikker jeg oppi paprika, persille og chili-pottene mine, og hver dag har de ikke spirt.

 

 

Det ble ganske kjedelig i lengden, så som en nødløsning sådde jeg litt karse, bare for å se at noe gror. Etter tre dager var de slik:

 

 

Og jammen tok det ikke mange dagene før persillen også brøt gjennom det tynne jordlaget! Så nå har jeg to ting å se på hver dag, og venter bare på Chili og Paprika (som er treige sorter….)

 

I dag skal jeg, etter skolen på middagsbesøk hos Andrea, og senere på cellegruppe hos Sølvi-Oline. Blir en kjekk dag! 🙂

1 kommentar

1 thought on “Drastiske grep på frø-fronten

  1. Så spennende å se om det kommer til å spire (annet enn karse og persillen) 🙂 Håper det da! 🙂 Har planer om å så litt etter hvert jeg også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *