Klokka var bare seks, og jeg var lys våken på fridagen min. Så jeg tuslet opp, og kjente for å gjøre noe nyttig. Nå som jeg snart skal flytte ut, har jeg begynt å tenke på å kvitte meg med noen ting som tar masse plass, og aldri brukes. Så denne fredagsmorgenen endte jeg opp med å dra ut alle pennyklubb-bøkene mine fra Marsvinrommet for å sortere, fotografere, og SELGE!

 

 

Jeg endte opp med kun èn serie jeg vil beholde(Imponerende, hva?), og 119 bøker jeg vil selge. Og da er det enda igjen noen bøker som jeg ikke gadd å sortere. Tror dere jeg har en sjanse til å selge noen?
Hvis det er noen blogglesere der ute som ønsker å kjøpe hestebøker skikkelig billig, så legg igjen en kommentar med mailadressen din, så skal du få bilder av bøkene 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “RyddeSalg

  1. Aah, det der burde kanskje jeg gjort også! Har veldig mange bøker liggende som jeg ikke er helt sikker på hvorfor jeg gidder å spare på 🙂

  2. Kristine: Hehe, ja, ikke sant 🙂
    Det er kjekt å ha bøker, men det er liksom en del man bare vet at man ikke kommer til å lese igjen 😉

  3. Hihi, en sånn opprydding har jeg også hatt, bare at det var med TL-bøker 🙂 Jeg var litt usikker på om jeg skulle selge de eller ikke, men man kan ikke ta vare på alt 🙂
    Lykke til med salget! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *