Noen små Sosiale Glimt

Categories B opplevelser og hverdagsliv

.Det er alltid mange sosiale sammenkomster som aldri havner på bloggen min, ofte fordi jeg ikke tar så mye bilder. Men her har jeg samlet litt bilder av folk og koselige ting de siste to ukene. Først ut er et bilde fra Ungdomsmøte. Meg og Cathrine i front på denne nydelige kvelden hvor jeg virkelig koste meg masse!

 

 

De neste tre bildene er fra Release-Partyet til den allerede omtalte CD’en Presence. Alle som hadde vært med på å lage CD’en var invitert til en koselig middag hos solisten Eliin. Thomas laget coveret, så jeg var med som følge. Vi fikk servert herlig indisk (med oppskrift fra Mettes indiske bestemor) og plenty av latter, smil og hygge til dessert 🙂

 

 

Det siste bildet viser frokosten til meg og Lisa. Det er lite som er så koselig som å ha frokost-gjester og dekke på skikkelig, og bake rundstykker og presse juice og ta frokosten helt på alvor. Begge i pysjbuksa, så klart. I love it! <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *