Hva som skjer

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg belønner meg selv med en pause i ryddigen. Nå har jeg fiksa litt i huset til en haug med jenter kommer på cellegruppe i kveld, og bakt noe spennende greier. Sjokoladecookies med peanøttfrosting står på menyen.

I går var jeg og Thomas på møte med pastoren vår for å snakke om bryllupet og ekteskapet. Koselig, og spennende! Jeg kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg til å gifte meg!

I morgen skal jeg endelig sy igjen! Gleder meg til å fortsette på noen av alle kjoleplanene mine 🙂

Legger ved en herlig gladsang som får meg i godt humør

Nå har jeg helg, og det er utrooolig deilig! Men skal jobbe litt også, da 😉

#hverdag #bake #baking #bryllup #sy #musikk

1 kommentar

1 thought on “Hva som skjer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *