Mange prosjekter

Categories A Hobby

Nå for tida har jeg mange små prosjekter på gang, både på symaskinen, strikkepinnene og heklenåla. I går sydde jeg faktisk en hel prikkete kjole! Den kommer i eget innlegg litt senere…Så her er noe av det jeg pusler med om dagene…

Den allerede nevnte kjolen…

 

Har også fullført et par strikkeprosjekter som lå halvferdige i en pose. Varme ullsokker kommer godt med nå når den store blåsbortdagen er her, og har slått seg sammen med minusgrader.

 

Også jobber jeg også litt med kjolen til forloveren min som er i bryllupets temafarge. Har vært et par mislykkede forsøk, men nå har vi fått en god plan som vi tror kan fungere…

 

 

Nå er jo jula over, men jeg måtte nesten bare prøve meg på den søte nissen til grandtante. Jeg kommer nok til å lage flere av disse når det nærmer seg jul igjen!

 

I går fikk jeg også en paper punch i posten som jeg skal bruke til bordkortene i bryllupet. Nå kan jeg endelig begynne å lage dem! 🙂

Så prosjekter er det nok av!

Jeg har også en del Amigurimi-figurer planlagt, samt et par brudepikekjoler som skal sys..

#hobby #sy #symaskin #kjole #mote #klær #design #scrapbooking #papir #håndarbeid #strikking #sokker #bryllup #nisse #jul #

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Mange prosjekter

  1. ireneogvictorgifterseg: Haha, egentlig ikke så flink, bare ambisiøs og “modig” når jeg prøver meg fram 😛
    Får håpe den blir brukbar til slutt i hvertfall 🙂 Og så venter to små brudepikekjoler etterpå ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *