Rykende fersk fra symaskinen: Jeansveske!

Categories A Hobby

NÅ vet du hva du kan gjøre med de gamle, utslitte dongybuksene til papsen (eller dine egne)!

Mitt siste syprosjekt var å sy om en bukse til en veske. Jeg fòret den med en blomstrete rest jeg hadde liggende etter en sommerkjole, og satte i en glidelås slik at vesken kan lukkes skikkelig. Jeg er kjempefornøyd, for den ble veldig mye bedre enn mitt første forsøk.

Tenkte jeg kunne skrive et “how to-” innlegg om disse veskene etterhvert.. Hadde det vært nyttig? 🙂

#DIY #SyOm #Sy #symaskin #hobby #håndarbeid #tekstil #klær #vesker #kreativ #redesign #gjenbruk

4 kommentarer

4 thoughts on “Rykende fersk fra symaskinen: Jeansveske!

  1. Den ble veldig stilig, veldig smart med glidelås i da. Jeg prøvde meg på en slik veske jeg også, men fikk ikke til foret skikkelig så jeg la den bort. Hadde en ide om at jeg skulle lage et litt stivt fòr og lage endel lommer i det, men det ble ikke fint så da har jeg lagt den bort en tid til inspirasjonen dukker opp igjen:-)

  2. hobbyz: Mitt fòr ble ikke så bra første gangen, for da var glidelåsen litt for liten 😛 Men denne gangen ble det mye bedre.. Kjenner meg SÅ igjen; jeg har alltid en haug med “halvferdige” ting som ligger å venter på inspirasjon 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *