Livet en onsdagskveld

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Åh, det er så mye som skjer om dagene, at i dag rakk jeg nesten ikke å blogge. Skolestart ble en sjokk-start med en oppgave som ble gitt ut allerede andre skoledag (og skulle leveres samme dag). Vi blir tvunget til å starte å tenke på bacheloren (noe som egentlig er bra) og jeg klarer ikke å henge med, spesielt ikke i pensum. Men nå er det kun nett-forelesning i morgen, så jeg sparer fire timer med busstid, da. Til gjengjeld får vi en ny oppgave i morgen :/

Bryllupsforberedelsene er det liv i, men det skal jeg skrive om i andre innlegg…

Jeg har fått skikkelig dilla på denne sangen av Matthew West:

 
 
I jula gikk jeg opp noen kilo, så nå er jeg i gang med å redusere sjokoladeinntaket (som er flaut høyt) og gå mer tur.
 
Og ellers så er livet i full gang! Jeg har som vanlig veldig ambisiøse planer(om skole, menighet, sunnhet, sying, strikking, bryllup, jobbing osv), og klarer som vanlig ikke å få tiden til å strekke til. Men jeg tror det er bra for meg å ha litt å prioritere; da får jeg gjort det viktigste!

 

Dette ble et roteinnlegg, så jeg tror jeg anslutter med å si at jeg sitter under teppet og skal nettopp til å ta meg en kopp varm krydderte… Varme tepper, og gode klemmer til alle dere!

#hverdag #sang #musikk #skole #bachelor #lærerstudent #student #travel

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *