Første skoledag og stresset

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er det første skoledag på over en måned. Jeg føler meg egentlig veldig bortskjemt, i form av mye fri. Jeg skal kun gå på skolen to dager i uka dette semesteret. Egentlig skulle man tro at det var en trøst, men akk nei. For i år er året hvor jeg skal skrive en Bachelor. Og nå går det mer og mer opp for meg hvor mye arbeid det blir, og hvor lite jeg har peiling på å komme i gang.

Og i seg selv er ikke dette heller så stressende. Men hvis man slenger på et bryllup som nærmer seg rasende fort (5 mnd!) og det å flytte ut for første gang, så blir det med en gang en del mer å gjøre. Så jeg kjenner litt på stresset.

Nå gjelder det vel bare å ta et skritt tilbake, og ikke stresse med ting som jeg ikke kan gjøre noe med enda. Det er faktisk bare første skoledag….

1 kommentar

1 thought on “Første skoledag og stresset

  1. Jeg må bare si deg at wow, for en blogg! 🙂 Fant den helt tilfeldig nå, og vet hva jeg skal gjøre videre nå. Bla litt gjennom bloggen din, for dette førsteinntrykket er virkelig kanonbra! Stå på med bloggingen, og du kan være sikker på at jeg kommer til å titte innom senere også!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *