Bryllupsverksted, Baking og Venner

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det har vært deilig å ha noen dager fri her hjemme etter jula før jeg begynner på skolen igjen. I går kveld hadde jeg en del gjester, og i tillegg til å bake skillingsboller, fikk jeg tid til å ferdigstille alle bryllupsinvitasjonene i går. Det var masse arbeid siden jeg lager alt selv – spesielt mye klipping! Tror jeg brukte10-12 timer totalt, fordelt over to dager.

Jeg og Thomas var også en tur i bryllupslokale for å se på bordplasseringen. Fikk en slags plan, men den er ikke helt ferdigstilt enda. Merker allerede at det vil bli skikkelig vanskelig å plassere alle som kommer!

I helga skal jeg nyte de siste dagene av denne lange, flotte ferien, og så skal jeg på skolen igjen på mandag. Kjenner jeg gruer meg litt til å skrive Bachelor i løpet av våren….

#bryllup #hverdag #skole #ferie #baking #invitasjoner #lokale

2 kommentarer

2 thoughts on “Bryllupsverksted, Baking og Venner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *