Et år med Barokk, DIY og Bryllup

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I år er nyttårsforsettene mine å sy en barokk-kjole, og å pynte juletre med kun hjemmelaget pynt til jul, for første gang i min egen stue..

Jeg har også planer om å gifte meg med Thomas, flytte ut, reise på bryllupsreise, skrive en Bachelor i engelsk, reise masse, lære masse, trene mere, jobbe mere og klage mindre. Men det er planer, ikke forsetter. For jeg liker ikke den typen forsetter.

Håper du også ser fremover på et år med håp og muligheter, og ikke et år med fortvilelse og angst. Varme tanker, tro og håp til alle som ikke tror at livet kan forbedre seg.


Ekorn må jo være noe av det søteste som finnes, så da to stykker dukket opp da jeg og Thomas var å besøkte grandtante og grandonkel på Nes, måtte vi full fart ut i hagen på jakt. Jakten var for så vidt ikke så vanskelig, for dyrene holdt stand til vi kom på nært hold.
#nyttår #nyttårsforsett #nyttårsforsetter #sy #planer #dyr #bryllup #år #kos

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *