Har fått brudekjolen nå!

Categories U Bryllup

Siste gaven jeg fikk fra 2013 var å få brudekjolen min i posten på nyttårsaften. Var så utroolig spent da jeg åpnet, og utrolig glad da kjolen passet, og var like fin som jeg hadde forestilt meg! Kjenner at jeg virkelig begynner å glede meg til å gå ned kirkegulvet nå, og nå er det under et halvt år til! Nå er jeg i gang med å bestille smykker og tilbehør…

På denne siden av nyttår må jeg begynne å planlegge enda mer for alvor, og faktisk få litt ting gjort. De neste punktene er å få spikra maten, og laget invitasjoner og bordkort.

Nå som jeg har fått kjolen fra Aliexpress, kan jeg anbefale den nettsiden på det varmeste. Kjolen var nydelig, billig, og ble levert under en måned etter bestilling! Det er også mulig å få spesialsydd kjolene etter dine egne mål.

 

 

En bonus med å bestille hos Aliexpress var at jeg fikk gaver. Et perlesmykke, og noen søte hansker var pakket sammen med kjolen. Jeg kommer nok ikke til å bruke noen av dem i bryllupet (selger de litt rare hanskene til høystbydene! :P) Men allikevel gøy med gratis ting…

#bryllup #wedding #kjole #brudekjole #brud #kjoler #mote #accesories #tilbehør

12 kommentarer

12 thoughts on “Har fått brudekjolen nå!

  1. Så spennende! Kjenner det kribler i magen når jeg leser om det som ligger foran deg 🙂 Tenker tilbake og mimrer <3 Godt nytt år! 🙂

  2. Så spennende :))
    Kan jeg spørre hva du betalte for kjolen?
    Vurderer å bestille på nettet selv, men tenkte å prøve litt i butikker først for å finne ut hva som passer meg 🙂

  3. projectbride: Ja, veldig lurt å prøve først, det gjorde jeg også! Fant en jeg likte på Agape til ca 10 000, og kjøpte en lignende en på Aliexpress til totalt ca 1500kr med frakt. Kjempefornøyd!
    Men for all del; det ER en risiko, og jeg har hørt om noen som ikke er fornøyde også.
    Lykke til med kjolekjøpet!

  4. Ja tenker det kan være lurt, for å finne fasong og farge 🙂
    Har lyst å ta sjansen, for man kan jo være veldig heldig, er jo evnt å selge den veldig billig om det blir bom-kjøp
    Tusen takk :))

  5. projectbride: Ja, jeg også synes det var verdt risikoen 🙂
    Og jeg var nøye på å velge en kjole med knytting – noe som minsker risikoen for feil størrelse ganske mange hakk… 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *