Hvordan det gikk med mine fire prosjekter

Categories A Hobby

For noen dager siden la jeg ut min store plan om å fullføre fire prosjekter på fire dager. Her er en liten oppdatering om hvordan det gikk:

Sy munkekapper til nyttårsaften var det viktigste prosjektet i romjula, og jeg klarte på en måte å fullføre. Fikk ikke tid til å feste alle endene så fint, men det haster eeegentlig ikke så mye, for det vil ikke synes fra scenen allikevel.

Jeg fikk ikke heklet alle englene, så de må jeg nok fortsette på et par dager over nyttår.

Bryllups-Bildeprosjektet ble ferdig. Nå skal det snart bestilles!

Sy-en nyttårskjole-prosjeketet ble for så vidt ferdig, men med litt juks. Det ble ikke tid til å sy den lilla kjolen jeg hadde tenkt til, men jeg fant en nydelig gammel kjole etter bestemor som jeg sydde om litt på. Nå sitter den som et skudd!

    
Har enda masse sy- og hobbyplaner. Men nå som jeg er hjemme igjen er det også masse annet å sette fingrene i, så vi får se hvor mye jeg får tid til…

Andre som har et prosjekt på gang?

#hobby #sy #symaskin #prosjekt #prosjekter #håndarbeid #diy #ferie

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvordan det gikk med mine fire prosjekter

  1. Sydde ferdig en ullkjortel, en linserk, ei hette og en vikingkjole nå i jula. Når jeg kommer hjem igjen blir det et par ullbukser, og kanskje ei stor kappe som står for tur. :3

  2. Doodles: Du er skikkelig produktiv! Tenk så herlig å bare kunne tenke på hobby hele tiden 🙂 Ferie er nydelig! Godt nyttår!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *