Fire Prosjekter på fire dager..

Categories A Hobby

Denne romjula har jeg, Thomas og Anders reist opp til Pappa på østlandet for å tilbringe noen dager. Siden jeg er så travel hjemme, har jeg tatt med meg noen prosjekter, og etter å ha begynt å endelig gjøre matten, har jeg regnet ut at jeg har fire prosjekter, og kun fire dager å gjennomføre dem på…

Det viktigste prosjektet erå sy seks (!) monkekapper, ala mønsteret under. Jeg har sydd en i går (den første av de fire dagene) Og det tok minst tre timer.

BildeKilde

Prosjekt nummer to er også et syprosjekt. Jeg har lyst til å sy meg en nyttårskjole av det lilla stoffet på bildet nedenfor. Rett og slett fordi jeg ikke vet helt hva jeg skal ha på meg på nyttår…  Slik det ser ut nå, vet jeg ikke om jeg får tid til å fullføre dette her…

Det tredje prosjektet er å hekle ferdig englene som er bestilt vekk. Jeg klarte med nød og neppe å få levert alle som skulle leveres før jul, men har veldig lyst til å bare bli helt ferdig nå. Mangler ca 9 nå, tror jeg. I hvert fall ikke veldig mange fler.Har forresten nå tjent over 3000 kroner til prosjektet Reddende Engler, og barna i slummen.

 

Det siste prosjektet jeg har tenkt til å få gjort i romjula er  forbindelse med bryllupet. Jeg vil se gjennom alle bildene mine fra 2008, og plukke ut dem med meg og Thomas på. Disse skal brukes til en artig bildevegg med gode minner i festlokale. Nå mangler jeg egentlig bare to og et halvt år, så jeg klarer nok å fullføre dette det minste.

Så da vet dere noen av planene mine de neste dagene. I tillegg har jeg jo tenkt til å tilbringe tid med familien på Østlandet, henge med Thomas, og så skal vi innom Oslo og Sverige også før nyåret.

#hobby #prosjekter #prosjekt #sying #symaskin #hekling #engler #kjæreste #forelsket #romantikk #romantisk #bryllup #ferie #travel #romjul

7 kommentarer

7 thoughts on “Fire Prosjekter på fire dager..

  1. For en herlig bildeserie 🙂 Så fint du lykkes med prosjektet. Hadde ikke fått med meg at du var så flink å sy at det både skal syes cap og at du har planer om å sy egen kjole. Jeg er imponert. Blir spennende å se.

  2. fjellgeitbundingen: Hehe, er ikke egentlig så flink, men lærer hele tiden 🙂 Du kan se noe av det jeg har sydd i kategorien hobby på bloggen 😉
    Får se hvor mye jeg får tid til nå, da 🙂

  3. For et nydelig innlegg 🙂 Fint å se alle bildene ! Også vil jeg bare få ønske fortsatt god jul – og fine dager frem mot ett nytt år. klemmer herfra

  4. Ja, der var det mye lekkert. Både kjoler og vesker. Ja, jeg er imponert over deg! Artig at det er blitt så “inn” å sy tøyet selv. Har du vært innom speiltvillingene å sett hva hun lager?

  5. fjellgeitbundingen: Ja, det er veldig gøy 🙂 Og hele greia begynte med et nyttårsforsett… 🙂
    Nei, det tror jeg ikke at jeg har..

  6. Så flittig og flink du er, Ingrid! Kjempegøy med bildeveggen! Koser meg allerede….;)
    Hils Thomas så mye!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *