En gratisgave fra DHGate

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg bestilte for en liten stund siden et deksel til mobilen min (etter at kjæresten gav meg Iphone i julegave litt for tidlig), og etter å ha betalt, og fått bekreftelse på at den var sendt og alt, fikk jeg plutselig pengene tilbake. Da jeg mailet for å spørre hvorfor, fikk jeg beskjed om at det var en gave.

Må si jeg var litt overrasket da dekselet faktisk kom i posten og var kjempefint. Så dette innlegget er rett og slett litt “takknemlighetsreklame” for DHGate, hvor jeg har handlet flere ganger før, og alltid vært fornøyd 🙂

Og SE det søte dekselet mitt med skinn, plass til kort eller penger inni, og blomster på. Cute!

 

Når dette innlegget blir publisert, er jeg forresten “on the road” med forlovede Thomas og lillebror Anders. Vi skal til pappa på Nes på romjuls-ferie. Skal kjøre hjem til nyttår, og blandt annet gå innom Oslo og Charlottenberg i Sverige. Så første juledag blir tilbrakt med pakking, og kjøring. Men heldigvis sammen med kjekke folk 🙂

#netthandel #mobil #deksel #iphone #gratis #tilbud #gave #presang #overraskelse #gøy

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *