Gaven til deg (24 av 24)

Categories P Julekalender

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Julaften handler jo om gaver. Så da ville jeg minne deg litt på den gaven Gud har gitt oss. Han har gitt oss mange gaver. Livet. Tilgivelse og Nåde da Han gav oss sønnen sin. Venner. Familie. En av de største tingene Gud gir oss er Kjærlighet. Det er nesten vanskelig å fatte noen ganger, at Han elsker meg, så jeg vil bare legge ut et bilde for å minne deg om hvordan Guds Kjærlighet er! Les teksten nedenfor, og husk på at dette er kjærligheten som Gud har for Deg! 🙂

Nå er det julaften, og i kveld vet jeg at roen kommer til å senke seg. Førjulstida har vært ganske stress i år. Selv om jeg fikk ferie grytidlig (3.des) har jeg jobbet hele tiden, og nesten ikke hatt tid til venner, og enda mindre husarbeid og gaver og sånt. Men når julaften er der, så kan man bare spise, nyte, og kose seg. Og i morgen skal jeg nordøst-over til papsen i Hedmark med Thomas og Lillebror Anders. Blir kos!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *