Mer enn seier (20 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Rom.8.37.

Dagens bibelvers er hentet fra Romerbrevet, og minner oss på den store belønningen som ligger foran oss. For selv om ting ser mørkt ut nå, så vet vi at vi vil vinne mer enn seier sammen med Ham som skapte oss 🙂

Ikke mye nytt å fortelle. Jeg jobber hver dag. Mottar pakker i posten hver dag (fra ebay og sånt.). Men jo! En gøy nyhet: Brudekjolen min er nå sendt! Og jeg vil kanskje motta den allerede innen en måned ^^ Og forresten! Det er fire dager til jul! Vi må snart ut å hugge tre, Thomas og jeg…. 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Mer enn seier (20 av 24)

  1. Du skriver at det sku va tjekt med en liste for å unngå synd,vi har jo De 10 Bud, som Han laget til vårt eget beste,fordi Han elsker oss.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *