Mindre meg (17 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Joh.3.30.

I dag er vi så opptatt av å realisere oss selv. Få frem Mine meninger og Mine synspunkter på ting. Men Gud sier at vi skal bli ett med Hans vilje. Far vil a vi skal slippe Ham til, for Han tvinger seg ikke på. Og Han sier at vi må miste oss selv for å finne oss selv. Så det er ofte min bønn for meg selv. At Han skal vokse, og jeg skal avta.

Gårsdagen gikk i racerfart som hele advent har  gjort. Det er utrolig hvor korte dagene blir når man jobber (sier studenten som er vandt til 3-timersdager på universitetet). Men jeg fikk tid til å lage noe hjemmelaga mat, treffe kjæresten, og ja. Jobbe masse.

 
#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #kristen #overgivelse #overgitt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *